BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

pengikot tegar!!

29 Disember, 2010

Qii'sah chenta Sara & Ai'Dil

kisah cinta yg b'akhir d jinjang pelamin!
aku sgt suka..
semoga suma kisah cinta d dunia ini akan sama spt mereka
dan kekal sehingga akhir hayat!!
-AMIN-

kenapa aku tulis ttg 'mereka'??
sbb Puan Mysara Masri ni sepupu aku belah aYah..
yeaw..jd aku sgt2 suka tgk deorang happy d hari tsebut..
suka2 lg sbb dpt jupa sedara~mara yg da lama xjupa
lg2 suka sbb....baju aku sama kaler dgn pengantin!!!
x d rancang okeh

series bg aku sara sgt cantek hari tu..
lipstick merah menyala tu kena sgt dgn muka dia yg comel tu
congratz to them!!
selamat timang anak pulak yer lepas nie :)

jeng...jeng....ini lar sebab nyer aku pegi kL
yg sebenar~benarnyer...
kali nie



kelakar dowh gambar nie
cuba tgk betol2
"sayer ialah QayYum..saye suka tangkap gambar"
hahaha










wif my sister
aku lg tinggi dr dia haha!!


thankz to QayYum yg rosakkan pic neh
haishhh ape ko pandang tu budak??!








kami pulak nak b'sanding yer...



ada mende kelakar yg t'jd d hari t'sebot..
ade sowang gurl ni pakai baju sejibik dgn aku
kaler merah jugak haha!
dia snap gambar aku & aku rsa da ade dlm fb dia skg
hahahaaaa!!



0 komen peminat...haha: