BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

pengikot tegar!!

25 Disember, 2010

jaLan2 i~CitY sHah aLam!

aku sempat lar jalan2 kejap time g kL aritu
itupun sbb kakak aku sunggoh2 ajak
nak bwk anaknye jalan2 katanye..
yela selama ni maK yg jaga anak dia
jadi bila dpt peluang jupa..musTi nak guna sebaiknye...

aku pun xtaw ape tempat yg dia nak ajak kitorang..
dia ckp..tmpat ada lampu byk2 kat pokok..
series aku x phm!
so dia tunjuk gambar...


aku x phm lg...
aku rasa cam biasa jek tempat tu...
pas 2 aku n kakak wat sesi pujuk2 mak n ayah ajak ikot skali..
kitorang bejaya!!
so kami pon pegi la wat rombongan ciK kiaH..!

bila sampai jek..aku yg teruja lebey dr anak sedara aku  si QayYum tu haha
giler bapak byk pokok berlampu dia letak!
kalau nak jalan suma maw patah kaki ni...
jd sesi seterusnye ialah kiter snap2 jer yg mna sempat..






























ahaa last2 aku jgk yg penat lebey...
credit to QayYum
kecik2 da pandai tangkap gambar!


tp...apakah tujuan sebenar aku pegi kL kali ni??
JenG...jEnGg.....!!

0 komen peminat...haha: