BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

pengikot tegar!!

10 Januari, 2011

ISTERI KE-2..jahat ker??

tajok yg aku takot nak tulis n takot nak judge
sape aku nak wat penilaian psl hal ni..?
tp mungkin sbb aku tgah 50/50 sedarkan diri
sbb aku ngantok tahap gaban
yer la..da dkt pkul 4 pg kot!
pe lg yg aku dok membebel sorang2 nih..!

xper..aku bebel dlm mimpi jap..;
bg aku agak pelik klu isteri kedua @ 'istri muda' yg punya anak tiri
zalim mcm citer bwg putih bwg merah tu..
dlm zaman skg nie...
Helloo..???awak pegi sekolah x dulu?
itu anak org okeh..manusia mcm awak jgk
tp klu pkir2 balik..
xmustahil jgk kan..manusia nie sape yg kenal hati budi dia
lain org lain ragam.

persoalan tgl persoalan...
aku pon xnak jawab sbb aku xder pengalaman
tp klu ader naluri keibuan
xkan lar sngup bpikir nak wat x endah kat anak2 walau hanya 'tiri'..
sedangkan anak kucen pun di susukan...
skg kera bkn binatang ksayangan lg k

ok nak terpesong jap dr topik..
maklom la agak2 mamai nie..
...
aku harap aku xkan masok dlm golongan tu
yg selalu d label 'perampas'...
hmmm mmg x best d dgar...
walau satu ketika dulu aku hampir ke situ
haish mcm na aku boley suka
somebody yg ada cop 'married' kat dahi dia??
ini kisah lama okey...
lama betollll.....!

tp sedikit sebanyak wat aku phm
nape kami kaum yg lemah
boley jatuh d tangan lelaki sebegitu
dorang mmg ada 'power'
i mean ayat power okeh
mmg bijak dlm tackle2 pompuan nie
betol la kata org...da ada pengalaman kan
sebumbong sekatil dgn pompuan
mmg senang bg dorang
berbanding mr. teruna yg laen2 tu...

Alhamdulillah aku cepat benar kembali ke jalan yg nyata
aku xnak saketkan hati pompuan laen..
dia yg lebih berhak
utk dpt cinta itu....

sorry yer Mr. Puncher
saye kecewakan anda dulu
saye mungkin agak nakal
tp saye x jahat!

hope sgt my boyfriend xbaca suma nie
haha sbb aku xpenah story dia psl nie
baby...kalau2 terbaca hehe
ini kesah lama ok..
cinta saya hanya utk awak!!





0 komen peminat...haha: